İnsan telef olur mu, ekin yığınları gibi ?
Oldu işte.
Çağın kirli anlayışı insanı zayi etmeyi göze aldı; bir yanı alabildiğince korkunç bir mahluk, ötekini alabildiğince onursuz kıldı.
Her çağ kendi kötülüğünden mesul ve kötülüğüne şahit oldu belki fakat bu şahitlik çağın olmaz olası teknik unsurları sayesinde bu denli alan bulmadı.
Kötülüğü ve zulmü bu denli gözlere sokmadı.
Kötülüğü tüm yeryüzüne alıştırmadı, alışmışlık üzerinden de bir algı yaratmadı.
Bilim ve silahları insanın ahlaki , dini,vicdani anlayışlarını belki bu kadar madara etmedi.
İnsanın anlamı ve yaşamı bu denli saptırılmş argüman,kavram ve unsurlar üzerinden katliama ve kıyıma evrilmedi.
İnsanı bu denli kıvırmaya,kandırmaya ,kandırılmaya, ayartmaya,ayartılmaya , alışmaya, alıştırılmaya elverişli de kılmadı
Dünya böyle bir yer işte diyenler , mehdiye medet yükleyenler , adakçılar , oyalayıp duran umut tacirleri, içi kof sevgi pıtırcıkları, karşılıksız vaat ediciler; ne kadar da " PAY "ınız büyük ...
Zemin hazırlayın habire, yeryüzünün melamilerine...
Şıkır şıkır işleyen bir akış hiç mi ahenk bozulmaz (!)
Bozulmuyor işte!
Masum bir halk en acımasız bir şekilde kıyıma tabi tutuluyor; çıkar üzerinden yaratılan bir terör devleti ve yine bu düzlemde yaratılan hem dini (!) hem küresel oyunlar uğruna.
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
4 PKK'lı teslim oldu
11.05.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Şehit yakınlarına iki asgari ücret verilecek
13.05.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026