Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, partisinin sağlık politikası ve modelini açıklarken Hükümetin sağlık politikalarını eleştirdi.
"Sağlık bakanlığı hastalık bakanlığı değildir.'' diyen Davutoğlu şu ifadeleri kullandı;
''Türkiye'de sağlık sistemi iflas etmiştir. Hastalara 1,5 yıl sonrasına randevu verilmektedir. Sağlık sorunu toplumun sorunudur. Sağlık şürası oluşturacağız. Sağlık Bakanlığı'nı yeniden yapılandıracağız. Sağlık siteminde fiziki ve insan eksikliğini gidereceğiz. Aile hekimlerinin sorunu çözeceğiz. Gelecek Partisi iktidarında, hak temelli, erişilebilir bir sağlık hizmetini hayata geçireceğiz. Bilim ve teknolojiden faydalanacağımız bir sistemi hayata geçireceğiz. Temel prensibimiz budur. Sağlık bir rant alanı değildir."
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
4 PKK'lı teslim oldu
11.05.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Şehit yakınlarına iki asgari ücret verilecek
13.05.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026