Yaşanan teknik arızadan dolayı Yenimahalle-AKM durakları arasında hizmet veremeyen metro yüzünden Ankaralılar güne huzursuz başladı.
Ego Genel Müdürlüğü'nün Twitter hesabından yaptığı açıklamaya göre rutin bakım çalışmaları esnasında "Unimog" aracı sabah saatlerinde raydan çıktı. Arıza yüzünden metro Yenimahalle-AKM durakları arasında hizmet veremedi. Yolcular arıza giderilene kadar otobüslerle taşınmak zorunda kaldı.
Ancak tahsis edilen otobüslerin binlerce yolcuyu taşımaya yetmemesi ve buna ek olarak artan otobüs sayısının trafiği zora sokması hayatı durma noktasına getirdi. Öğrenciler okullarına, çalışanlar işlerine geç kaldı. Durumdan şikayetçi olan vatandaşlar çözümü otobüslerden inip yürümekte veya alternatif toplu taşıma araçlarını kullanmakta buldu.


.jpeg)
.jpeg)
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Şehit yakınlarına iki asgari ücret verilecek
13.05.2026
Rasim Ozan Kütahyalı gözaltına alındı!
14.05.2026
Sülfürik asit krizi bütün dünyayı etkiliyor
13.05.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026