Bangladeş, siyonist İsrail ile normalleşme girişimleri kapsamında, İsrail'e yönelik seyahat yasağını kaldırmaya karar verdi.
Karar, işgalci İsrail'in Dışişleri Bakanlığı'nın Asya ve Pasifik Bölgesi Genel Direktör Yardımcısı Gilad Cohen tarafından sosyal medya üzerinden açıklandı.
Cohen'in yaptığı açıklamada, Bangladeş'in İsrail'e seyahat yasağını kaldırdığı belirtilerek, Bangladeş yönetimine, ilişkileri daha da iyileştirme ve İsrail ile diplomatik ilişkileri tesis etme çağrısı yapıldı.
Daha önce Bangladeş pasaportlarında, pasaport belgesinin İsrail hariç dünyanın tüm ülkelerinde geçerli olduğuna dair bir kayıt bulunuyordu.
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
4 PKK'lı teslim oldu
11.05.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Koç'un Fıkrası ve Ayrımcılık YUSUF YAVUZYILMAZ 08.06.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ -6 ÜSTÜN BOL 03.06.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026