ABD'de, siyahi George Floyd'un ölümü ile ilgili yargılanan 2 eski polis memuruna hapis cezası verildi.
Minnesota eyaletine bağlı Minneapolis kentinde 25 Mayıs 2020’de siyahi George Floyd’u gözaltına aldığı sırada ölümüne neden olan eski polis memuru J. Alexander Kueng ve eski polis memuru Tou Thao 'ya verilen hapis cezası belli oldu.
Meslektaşları Derek Chauvin'i durdurmak için müdahale etmemekten suçlu bulunan eski polis memuru J. Alexander Kueng 3 yıl ve eski polis memuru Tou Thao'ya 3,5 yıl hapis cezası verildi.
Hatırlanacağı üzere, 25 Mayıs 2020’de polis memuru Derek Chauvin, Floyd’un boynuna diziyle dakikalarca baskı uygulayarak ölümüne neden olmuştu. (İLKHA)
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
4 PKK'lı teslim oldu
11.05.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Koç'un Fıkrası ve Ayrımcılık YUSUF YAVUZYILMAZ 08.06.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ -6 ÜSTÜN BOL 03.06.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026