İstanbul'da sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı
İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisi Toplantısı'nda, Cumhur İttifakı'nın teklifiyle gündeme alınan, salgın dolayısıyla sağlık çalışanlarının toplu ulaşım ve İSPARK otoparklarından ücretsiz yararlanmalarıyla ilgili madde görüşüldü.
Toplantıda, tüm sağlık çalışanlarının İstanbulkart entegrasyonuna dahil olan toplu ulaşım araçlarından ve İSPARK A.Ş.'ye ait otoparklardan 30 Haziran'a kadar ücretsiz yararlanmasını içeren gündem maddesi oy birliğiyle kabul edildi.
Meclisten geçen tekliften tüm sağlık kurumlarında çalışan memur, işçi, intern doktorlar, sözleşmeli çalışanlar, İBB ve ilçe belediyelerindeki sağlık çalışanları, Adli Tıp Kurumu ile İBB Mezarlıklar Müdürlüğü çalışanları faydalanabilecek.
Kaynak: İstanbul'da sağlık çalışanlarının ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı
Mehmet Yaşar Soyalan ile Derkenar...
05.06.2026
28 Şubat'çı Reha Muhtar öldü
04.06.2026
2026 yaş çay alım fiyatı belli oldu
13.05.2026
Şehit yakınlarına iki asgari ücret verilecek
13.05.2026
Rasim Ozan Kütahyalı gözaltına alındı!
14.05.2026
Sülfürik asit krizi bütün dünyayı etkiliyor
13.05.2026
BOSNA GÜNLÜKLERİ - 5 ÜSTÜN BOL 23.05.2026
oyaladı dost… MUSTAFA AKMEŞE 21.05.2026